Termeni si conditii
Prezentul document (împreună cu toate documentele menţionate
în acesta) stabileşte termenii şi condiţiile care guvernează utilizarea acestui
site web culinarte.ro şi plasarea de comenzi de produse prin intermediul
acestui Site web, cat si contractul care guverneaza relatia dintre parti, fiind
acceptati odata cu inregistrarea pe site si bifarea casutei “Da, sunt de acord
cu Termenii si Conditii” in ultima versiune actualizata.
1.Definitii si Termeni
culinarte.ro este platforma on-line comerciala a EXPERTAROM FOOD INGREDIENTS S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Sibiu, Șoseaua Alba Iulia, nr. 150, avand numar de ordine in Registrul Comertului J32/284/1995 , CUI RO 7308203, Capital Social 320.550 RON.
Vanzator – EXPERTAROM FOOD INGREDIENTS S.R.L
Cumparator –poate fi orice persoana fizica care
are varsta peste 18 ani care da o comanda, prin finalizarea procesului de
creare a Contului/ Comenzii (fara cont),si si-a dat acordul cu privire la
clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii si Politica de
confidentialitate culinarte.ro precum si o persoana juridica / persoana fizica
autorizata care achizitioneaza produsele de pe site in scopurile specifice
activitatii sale comerciale sau profesionale conform art 6.4 din prezentul
document, neavand potrivit legii calitatea de consumator.
Consumator - persoana fizica care
actioneaza in scopuri care se afla in afara activitatii comerciale,
industriale, artizanale sau profesionale a persoanei respective
Utilizator – orice persoana fizica sau persoana
juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare
pus la dispozitie de catre culinarte.ro (electronic, telefonic, etc) sau
in baza unui acord de utilizare existent intre culinarte.ro si acesta si
care necesita crearea si utilizarea unui Cont (fara a emite o comanda in
sistem).
Livrator – persoanele care presteaza serviciile
de livrare (curierat) ale produselor necesare pentru a asigura livrarea
comenzilor către Cumparatori, în cazul în care acestia nu au sau nu doresc să
folosească serviciul propriu de livrare.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa
de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care
contine informatii despre Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site
(Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Cumparatorul/Utilizatorul
este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea
Contului sunt corecte, complete si actualizate.
Cosul meu – sectiune din Cont care permite
Cumparatorului sa adauge Bunuri pe care doreste sa le achizitioneze la momentul
adaugarii sau la un moment ulterior.
Comanda – un document electronic ce intervine ca
forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul
transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona
Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri – orice produs listat pe Site, inclusiv
produsele mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator,
Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat. Unele produse au incluse si
servicii de montaj la sediul cumparatorului.
Contract – reprezinta contractul la distanta
incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a
Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut – reprezinta:
toate informatiile
de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin
utilizarea unui echipament electronic;
continutul oricarui
e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau
orice alt mijloc de comunicare disponibil (chat);
orice informatie
comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului,
Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de
catre acesta;
informatii legate
de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o
anumita perioada;
date referitoare la
Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj
trimis la solicitare (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/chat etc.) continand
informatii generale si tematice cu privire la produse, si dupa caz informatii
cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat.
Comunicari comerciale fara solicitare primesc cumparatorii prin intermediul
webpush, privind informatii referitoare la statusul comenzii.
De asemenea platforma ofera informatii cu privire la oferte
sau promotii, informatii referitoare la Bunuri adaugate in sectiunea
“Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume
rezultata din vanzarea unui Bun de catre culinarte.ro , Cumparatorului,
prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator,
indiferent de modalitatea de livrare.
Specificatii – toate specificatiile si/sau
descrierile Bunurilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
Consimțământ - consimțământ al persoanei vizate
înseamnă orice manifestare de voință liberă, specifică, informată și lipsită de
ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declarație
sau printr-o acțiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o
privesc să fie prelucrate. Regulamentul (UE) 2016/679 stabilește că prelucrarea
datelor pe bază de consimțământ va fi legală doar dacă persoana vizata care și
a dat consimțământul are cel puțin 18 ani.
Durata contractului – contractual produce efecte
de la data finalizarii comenzii si pana la data solutionarii tuturor
reclamatiilor (dupa caz).
2. Documente Contractuale
2.1 Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site,
Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail/SMS/telefonic/chat)
prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
2.2 Notificarea primita de catre Cumparator,
dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea
Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail).
2.3 Contractul se considera incheiat intre
Vanzator si Cumparator in momentul in care comanda este confirmata de vanzator.
In cazul in care produsele comandate nu sunt pe stoc, clientul urmeaza a fi
informat in acest sens
2.4 Termenii si conditiile puse la dispozitie de
catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia
fiind certificatul de garantie (dupa caz) emis de catre Vanzator sau un
furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.
3. INFORMATII COMERCIALE
3.1 Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii
ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator. Vanzarea produselor destinate
utilizarii industriale / produse customizate este permisa doar persoanelor
juridice / persoane fizice autorizate.
Pentru motive justificate culinarte.ro isi rezerva dreptul
de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii
unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in
care considera ca in baza conduitei sau a activitatii
Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia
in vreun fel culinarte.ro . In oricare dintre aceste cazuri,
Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu
Clientii al culinarte.ro printr-un email la office@culinarte.ro ,
pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea
masurilor sus mentionate.
3.2 Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza
prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea
“contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile
primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de
mare provenit din partea unei retele de internet, culinarte.ro isi
rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumparatorilor introducerea manuala a
codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din
cadrul Site-ului.
3.4 culinarte.ro poate publica pe Site
informatii despre Bunuri si/sau promotii practicate de catre acesta intr-o
anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
3.5 Toate tarifele aferente Bunurilor prezentate
pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
3.6 In cazul platilor online Vanzatorul nu
este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat
de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara
aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda
de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o
poarta numai Cumparatorul.
3.7 Toate informatiile folosite pentru
descrierea Bunurilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice /
prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea
Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
4.1 Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta
o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea
Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna
responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
5 DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
5.1 Continutul, astfel cum este definit in
preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate,
simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut
multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea/ licenta exclusiva a
culinarte.ro , acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in
acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau
publicare).
5.2 Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este
permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti,
modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea,
includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original
intentionat de culinarte.ro, includerea oricarui Continut in afara Site-ului,
indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al culinarte.ro asupra
Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor
materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului,
decat cu acordul scris expres al culinarte.ro.
5.3 Orice Continut la care
Cumparatorul/Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla
sub incidenta prezentilor Termeni si Conditii, in cazul in care Continutul nu
este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre
culinarte.ro si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata
din partea culinarte.ro cu referire la acel Continut.
5.4 Cumparatorul/Utilizatorul poate copia,
transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau
non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu
prevederile prezentilor Termeni si Conditii.
5.5 In cazul in care culinarte.ro confera
Cumparatorului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un
acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care
Cumparatorul/Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest
drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord,
numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a
perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care
acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea
culinarte.ro pentru respectivul Cumparator/Utilizator sau oricare alt tert care
are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar
putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in
timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
5.6 Niciun Continut transmis catre Utilizator
sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc)
sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie
o obligatie contractuala din partea culinarte.ro si/sau al
angajatului/prepusului culinarte.ro care a mijlocit transferul de Continut, in
cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
5.7 Este interzisa orice utilizare a
Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentii Termeni
si Conditii sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care
acesta exista.
5.8 In cazul in care se constata prestarea de
activitati cu aparenta nelegala desfasurata de destinatarii serviciilor noastre
sau cu privire la informatiile cu aparenta nelegala furnizate de acestia puteti
sa ne informati accesand adresa de email office@culinarte.ro. Plangerile se vor formula conform
cu PROCEDURA DE RAPORTARE A ACTIVITATILOR CU APARENTA NELEGALA.
6. COMANDA
6.1 Cumparatorul poate efectua Comenzi telefonic de luni până vineri, între
orele 09:00 – 16:00. Comenzile pentru weekend se preiau cel mai
târziu vineri.
De asemenea comenzile se pot lansa pe Site (magazine on-line) non-stop, prin
adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda
dupa alegerea modalitatii de plata (online/ ramburs). Comenzile care sunt
plasate in afara orelor de program vor fi procesate in perioada lucrătoare
imediat următoare.
Daca alege modalitatea de plata online va fi directionat la
pagina de plati si doar dupa efectuarea platii se va finaliza comanda. Un Bun
este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil
pentru aceasta. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa
finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit
nici rezervarea automata a Bunului.
6.2 In cazul clientilor persoane fizice
autorizate / persoane juridice dupa emiterea comenzii vor contacta echipa de
vanzari la adresa de email office@culinarte.ro pentru obtinerea unei oferte
personalizate si / sau incheierea contractului de vanzare-cumparare
6.3 Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul
consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare,
sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii. Dupa finalizarea
comenzii, cumparatorul primeste electronic o informare privind detaliile
comenzii. In cazul clientilor persoane fizice autorizate / persoane juridice
dupa emiterea comenzii vor contacta echipa de vanzari la adresa de email
office@culinarte.ro pentru obtinerea unei oferte personalizate si / sau
incheierea contractului de vanzare-cumparare
6.4 Prin finalizarea Comenzii,
Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc
disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara
contactarea Cumparatorului.
6.5 Confirmarea comenzii de catre Vanzator se
face printr-un email care este directionat cumparatorului.
6.6 ANULAREA COMENZII
6.6.1 Vanzatorul poate anula Comanda efectuata
de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate
Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de
cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese
in urmatoarele cazuri:
6.6.1.1 neacceptarea de catre banca emitenta a
cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
6.6.1.2 invalidarea tranzactiei de catre
procesatorul de carduri agreat de culinarte.ro, in cazul platii online;
6.6.1.3 datele furnizate de catre Cumparator, pe
Site sunt incomplete si/sau incorecte;
6.6.1.4 produsul este momentan indisponibil
6.6.2 Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in
Site dupa cum urmeaza:
“in stoc” – avem
mai mult de 10 bucati in stocul culinarte.ro
“la comanda” –
Bunul nu este disponibil in stocul culinarte.ro si pentru moment nu avem
informatii despre disponibilitatea acestuia. Dar, daca inregistrezi o Comanda
pentru un Bun care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultantii
nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul
furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice in cat timp se poate realiza
și livra.
“momentan
indisponibil” – momentan nu putem procura Bunul pentru ca nu se gaseste in
stocul furnizorului.
6.6.3 Cumparatorul poate anula comanda in scris
cel tarziu in aceeasi zi cu lansarea comenzii, pana la orele 14.30 si va
informa si telefonic vanzatorul.
6.6.4 Daca aveti probleme legate de o comanda care
nu par a fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, puteti lua
legatura pentru o conciliere interna gratuita cu Vlad Cioca prin
adresa de email office@culinarte.ro
6.7 RETRAGEREA
6.7.1 Cumparatorul persoana persoana juridica /
persoana fizica autorizata nu are dreptul la retragere din contract
6.7.2 Cumparatorul persoana fizica are dreptul
să se retragă din Contract, așa cum este reglementat de OUG 34/2014, fără
invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare
(daca a ales alt tip de livrare fata de livrarea standard), în termen de 14
zile calendaristice din ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a
produsului.
6.7.3 In cazul in care Cumparatorul persoana
fizica doreste sa solicite retragerea din Contract, acesta va comunica decizia
sa in scris, printr-o declaratie neechivoca trimisa prin una dintre
modalitatile de comunicare puse la dispozitie prin platforma.
6.7.4 În cazul în care Comanda este achitată,
Vanzatorul va rambursa suma în maximum 14 (paisprezece) zile de la data
informării de către Cumparatorul persoana fizica asupra deciziei sale de
retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:
- pentru comenzile achitate cu card bancar, prin restituire
în contul din care a fost efectuată plata;
- pentru comenzile achitate ramburs la livrare, prin
restituirea contravalorii produsului în contul bancar transmis de client
6.7.5 Vanzatorul va putea amâna rambursarea
sumei până la primirea bunurilor vândute sau pană la primirea unei dovezi
conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să
recupereze el inșusi bunurile (se va lua data cea mai recentă).
6.7.6 Expedierea bunurilor de catre Cumparatorul
persoana fizica se face in termen de maxim 14 zile de la data comunicarii
deciziei de retragere din contract. Termenul este respectat daca bunurile sunt
trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Costul transportului
se suporta de Cumparatorul persoana fizica.
6.7.7 Inainte de efectuarea returului
Cumparatorul persoana fizica trebuie sa completeze in Platforma formularul de
retur. Ulterior va fi contactat de un angajat al vanzatorului ca sa stabileasca
detaliile returului. Costul transportului se suporta de Cumparatorul persoana
fizica.
6.7.8 Cumparatorul persoana fizica este
responsabil de diminuarea valorii bunurilor rezultata din manipularea acestora
pe durata acestei proceduri de retragere
6.7.9 Nu vor beneficia de dreptul de retragere:
- produsele care au fost desigilate si nu au ambalajul
original
- produsele personalizate pentru consumator
- produsele susceptibile de a se deteriora rapid
6.7.10 In cazul in care un Bun comandat de catre
Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa
Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului
contravaloarea Bunului, in termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data la
care Vanzatorul a luat la cunostinta despre acest fapt.
6.8 TRATARE NECONFORMITATI
6.8.1 Dacă după livrare se constată existența
unor produse lipsă sau deteriorate cumparatorul notifica culinarte.ro prin
modalitatile puse la dispozitie prin Platforma in maxim 24 de ore de la
receptia bunurilor comandate. In cazul produselor lipsa acestea se vor livra
suplimentar conform comenzii si a prevederilor cap 6.8.2 iar
in cazul lipsei conformitatii Produselor livrate, vanzatorul va proceda conform
cap 6.8.3.
6.8.2 In cazul in care se reclama lipsa
produselor comandate, reclamatia va fi insotita de dovada primirii pachetului
sigilat si a facturii fiscale/ AWB iar vanzatorul va livra bunurile lipsa in
cel mai scurt termen.
6.8.3 Pentru a putea evalua neconformitatea, va
fi necesar să transmiteți Vanzatorului dovada neconformității (poze,
înregistrări video, etc.) și dovada faptului ca pachetele au sosit sigilate.
Produsul reclamat se transmite in ambalajul original catre vanzator. Daca dupa
analiza facuta de vanzator/ producator rezulta ca reclamatia este intemeiata
atunci produsul se va repara (daca viciul nu a afectat substantial produsul)
sau se va inlocui (daca viciul a afectat substantial produsul sau costul
reparatiei este mai mare decat valoarea produsului).Consumatorii beneficiaza de
inlocuirea bunurilor daca neconformitatea este constata la scurt termen dupa
livrare, respectiv maxim 30 de zile de la livrare. Vanzatorul preia bunurile pe
propria cheltuiala. Costul cu transportul bunurilor la cumparator dupa
reparatie e suportat de acesta din urma.
6.8.4. In cazul in care produsul este format din mai
multe subcomponente si doar unul / o parte sunt reclamate repararea/ inlocuirea
dupa caz,se face doar pentru aceste subcomponente afectate de vicii.
6.8.5 In cazul in care reclamatia nu este
intemeiata produsul se inapoiaza cumparatorului iar cheltuielile cu manopera de
constatare a neconformitatii si transportul, vor fi suportat de catre acesta
6.8.6 In toate situatiile, neconformitatile se
vor trata pe perioada de garantie legala, in functie si de termenii si
conditiile stabilite de producator/ vanzator in certificatul de garantie
6.8.7 Daca reparatia sau inlocuirea sunt
imposibile atunci consumatorul poate obtine o reducere proportionala a
pretului.
6.8.8 In cazul persoanele juridice / persoanelor
fizice autorizate vanzatorul va solutiona reclamatia conform clauzelor din
contractul de vanzare-cumparare incheiat cu acesta (dupa caz)
7. FACTURARE – PRET TOTAL - PLATA
7.1 Preturile Bunurilor afisate in cadrul
site-ului culinarte.ro includ T.V.A. conform legislatiei in
vigoare. Pretul nu include contravaloarea transportului (a se vedea cap 8 referitor la Livrarea bunurilor)
7.2 Pretul si modalitatea de plata sunt
specificate in fiecare Comanda. Pretul nu este personalizat in baza unui proces
decizional automat.
Vanzatorul va emite catre Cumparator factura pentru Bunurile
livrate si o va comunica odata cu coletul, obligatia Cumparatorului fiind sa
furnizeze toate informatiile (complete si corecte/ actualizate) necesare
emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. In cazul in care nu se
primeste factura se va contacta vanzatorul prin email la adresa
comenzi@culinarte.ro.
7.3 Datele cardului de plata ale Cumparatorului
nu vor fi accesibile culinarte.ro si nici nu vor fi stocate de catre
culinarte.ro sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de
catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa
presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei
identitate Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
7.4 In anumite cazuri, pentru mentinerea
securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va
solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau
utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta
facilitate.
7.5 Pentru motive de securitate a Tranzactiilor
Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea
de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont
nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de
securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari,
litere mici, cifre si caractere speciale).
7.6 Proprietatea asupra marfii comandate se transfera la cumparator numai dupa efectuarea platii integrale a marfii.
8 LIVRAREA BUNURILOR
8.1 Pregatirea marfurilor pentru livrare se va
face dupa cum urmeaza: daca se plaseaza comanda pana la ora 11.00 si produsul
se afla in stoc, atunci livrarea se va efectua in ziua urmatoare; daca se
plaseaza comanda dupa ora 11.00 si produsele se afla in stoc, atunci livrarea
se va efectua in 2-3 zile.
8.2 In anumite situatii independente de vointa
Vanzatorului (ex trafic ingreunat, conditii meteo nefavorabile) termenul de
livrare va putea fi decalat fara sa implice costuri suplimentare din partea
Vanzatorului.
8.3 Vanzatorul va asigura ambalarea
corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare
(factura/ garantia produselor oferita de producator conform legislatiei in
vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor). Produsele comercializate
pe culinarte.ro beneficiaza de garantia legala de conformitate.
8.4 Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor pe
teritoriul Romaniei si in alte tari doar dupa verificarea adreselor.
8.5 Riscul de pierdere sau deteriorare al
produselor este transferat Cumparatorului în momentul în care acesta, sau o
terță persoană desemnată de acesta, alta decât livratorul, intră în posesia
fizică a produselor.
8.6 Livrarea pe
raza municipiului Sibiu și a zonelor limitrofe se face prin mijloace proprii, autovehicule
ce indeplinesc conditiile de siguranta a aalimentului și igiena, de luni până
vineri între orele 9:00 – 16:00.
• Livrarea în Sibiu și pe o rază de 10 km în
jurul Sibiului este gratuită la o comandă de minim 500 de lei. Pentru
comenzile sub 500 de lei din Sibiu se percepe o taxă de livrare de 30
lei.
• Livrarea în zonele limitrofe Sibiului (în
limita a 20 km) este gratuită pentru o comandă de minim 1000 lei. Pentru
comenzile sub 1000 lei din zonele limitrofe Sibiului (până în 20 km)
se percepe o taxă de livrare de 70 lei.
• Livrarea în zonele situate pe o rază de 20-50
km în jurul Sibiului este gratuită pentru o comandă de minim 2000 lei.
Pentru livrarea pe distanțe cuprinse între 20 km-50 km în jurul Sibiului
se percepe o taxă de livrare de 150 lei.
8.7 Livrarea pe
distanțe mai mari, se poate face prin mijloace proprii sau cu terti pentru
produsele din categoria “coffe” pentru orice tip de client,
8.8 Pentru
celelate produse livrarea se face doar cu mijloace proprii si doar pentru
persoane juridice/ persoane fizice autorizate, în funcție de comenzi și rutele
stabilite săptămânal, care vor fi comunicate și agreate de comun acord cu
clientul, pentru fiecare comandă
9. PRELUCREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL SI
CONFIDENTIALITATE
9.1 culinarte.ro va pastra
confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati.
Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile
mentionate in Politica de
confidentialitate
9.2 Nici o declaratie publica, promovare,
comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi
facuta de Cumparator cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul
prealabil scris al Vanzatorului.
9.3 Prin transmiterea de informatii sau
materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces
nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce,
afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii.
Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes
propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni
le-ati trimis prin intermediul Site-ului. culinarte.ro nu va constitui subiect
de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca
legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
10. COMUNICARI COMERCIALE
10.1 Cumparatorul/Utilizatorul isi poate
modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului la
crearea contului/ comenzii pentru Comunicarile Comerciale/ Comunicarile
Comerciale Personalizate, dupa cum urmeaza:
10.1.1 prin modificarea setarilor din Cont la
sectiunea “Abonare / Dezabonare newsletter”;
10.1.2 prin accesarea link-ului de dezabonare
afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator; sau
10.1.3 prin contactarea Vanzatorului prin email
la adresa comenzi@culinarte.ro
10.2 In urma achizitionarii unui Bun Vanzatorul
poate transmite Cumparatorului Comunicari Comerciale personalizate cu privire
la: statusul comenzii.
11. RASPUNDERE
11.1 Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru
daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi
ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale
conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor dupa
livrare si in special pentru pierderea/ deteriorarea acestora dupa preluarea
marfii de catre livrator.
11.2 Prin crearea si utilizarea Contului,
Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea
confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea
accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este
responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
11.3 Vanzatorul isi rezervă dreptul de a
actualiza și modifica periodic Termenii si Conditiile Site-ului pentru a
reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului
sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil
Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site. În cazul
oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a
Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul
acestui Document.
11.4 culinarte.ro nu poate raspunde
pentru indisponibilitatea website-ului din motive independente de eforturile
depuse de acesta pentru remedierea problemelor tehnice.
12. FORTA MAJORA
12.1 Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare
pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de
neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este
datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul
imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
12.2 Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile
de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va
avea dreptul sa intieze negocieri cu privire la derularea ulterioara a
contractului iar daca dupa alte 60 zile contractual nu poate fi executatat,
atunci orice parte poate sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a
contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte
daune-interese.
13. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
13.1 Prezentul contract este supus legii romane.
Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se vor
rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila,
litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din
Municipiul Sibiu.
14. PUNCTE RECOMPENSA
14.1 Punctele cadou sunt acordate la orice
comandă încasată și livrată. Fiecare produs are specificate câte puncte
recompensă poate aduce. De asemenea, pe pagina fiecărui produs sunt afișate
informațiile referitoare la câte puncte recompensă costă produsul.
Pentru clarificare, să luăm un exemplu: dacă un produs costă
1000 de puncte recompensă și dumneavoastră dețineți 100 de puncte, la aplicarea
acestor puncte veți primi un discount de 10% din prețul produsului. Prin
urmare, punctele cadou sunt calculate ca valoare procentuală din costul în
puncte recompensă al produselor.
Ne rezervăm dreptul de a introduce produse pe website-ul
nostru care nu acordă și nu pot fi cumpărate cu puncte recompensă; acestea nu
vor avea pe pagina de produs specificate costul în puncte și nici câte puncte
acordă.
Conținut Generat de Utilizatori (UGC)
Deoarece avem conținut UGC propriu (user generated content)
în site, prin opțiunea de a scrie recenzii direct în site și astfel intrați sub
incidența regulamentului UE DSA și prin urmare, pentru conținutul UGC generat
prin sistemul vostru propriu, mentionam următoarele aspecte:
- Moderarea
Conținutului: Conținutul terților este moderat. Moderarea se face
de către o persoană și nu de un algoritm.
- Plângeri
Privind Conținutul: Oricine poate face o plângere legată de
conținut la adresa de email online@culinarte.ro.
- Modificarea
Regulilor: Utilizatorii vor fi informati la orice modifcare
semnificativa facuta asupra acestor reguli.
- Mecanisme
de raportare a conținutului ilegal: Implementăm mecanisme pentru
raportarea conținutului ilegal de către orice persoană. Toate solicitările
referitoare la acest aspect trebuie trimise la adresa de email online@culinarte.ro.
- Punct
unic de contact DSA: Oferim un punct unic de contact DSA pentru
autorități și pentru alți destinatari. Acest punct de contact este
disponibil la adresa de email online@culinarte.ro.
PROCEDURA DE RAPORTARE A ACTIVITATILOR CU APARENTA
NELEGALA
Orice Utilizator poate depune o
plangere sau sesizare care priveste sau are legatura cu serviciile oferite de
Furnizor pe ADRESA DE CONTACT: office@culinarte.ro in
termen de maxim 3 zile de la data producerii evenimentului si/sau aparitiei
cazului sesizat.
Utilizatorii au posibilitatea sa
transmita Furnizorului oricand plangeri si/sau sesizari atunci cand constata
activitati cu aparenta nelegala desfasurate de un Utilizator al Website-ului
care privesc si/sau au legatura cu serviciile furnizate de Furnizor ori cu
privire la informatiile cu aparenta nelegala furnizate de un Utilizator al
Website-ului sau despre care au cunostinta.
Plangerile si/sau sesizarile
transmise Furnizorului vor include datele de identificare ale Utilizatorului,
precum si orice alte date necesare Furnizorului in vederea identificarii
evenimentului sesizat si o descriere cat mai detaliata a motivului pentru care
a fost inaintata plangerea/sesizarea, astfel incat Furnizorul sa o poata
solutiona in cel mai scurt timp posibil. Plangerea va fi in mod obligatoriu
datata si semnata.
Plângerea nu poate fi înaintată dacă
o cerere în justiţie, având acelaşi obiect şi aceleaşi părţi, a fost anterior
introdusă.
Plangerile/sesizarile vor fi
analizate si vor primi raspuns in termen de maxim 15 de zile lucratoare de la
primirea acestora de catre Furnizor, in cazul in care au fost insotite de un
set complet de date necesare identificarii Utilizatorului si/sau a problemei.
In situatia in care petentul nu a transmis Furnizorului toate datele necesare
identificarii problemelor semnalate si solutionarii plangerii/sesizarii
respective, acesta va fi instiintat de Furnizor cu privire la informatiile
lipsa, urmand ca termenul de solutionare de mai sus sa fie prelungit
corespunzator.
Furnizorul este obligat să informeze
in termen de 24 de ore autorităţile publice competente despre activităţile cu
aparenţă nelegală desfăşurate de destinatarii serviciilor lor sau despre
informaţiile cu aparenţă nelegală furnizate de aceştia sis a intreprinda toate
masurile în vederea nealterării informațiilor respective.
Utilizatorul se poate adresa direct
si Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, accesand
link-ul: http://www.anpc.gov.ro